Wednesday, August 5, 2015

SALAM SYAWAL

Walaupun dah hujung-hujung, aku nak jugak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kat sini...
Tak kisah kalau sesiapa nak cebik, nak kutuk, nak umpat atau nak muntah sekalipun...
Aku cuma nak minta maaf zahir bathin kat semua orang yang lalu, lintas atau singgah kat sini...

Lama benar tak mencoret... Tahun ni, lum ada lagi coretan, amukan dan luahan hati yang aku lemparkan kat sini... Maknanya ok lah tu kot... kehkehkeh

Insya Allah, aku akan mencoret semula bila aku rasa aku nak coret...

Kbye!

© Senyum Poyo

MY Channel

Loading...